
Nr. 1 in administratieve diensten voor bedrijven & marktleider in publicaties in het Belgisch Staatsblad
Driekwart eeuw expertise
- 1948: Joseph Jordens start als zelfstandige.
- 1967: Na zijn overlijden neemt zijn dochter Juliette het stokje over.
- 1977: De activiteiten breiden uit en J. Jordens bvba wordt opgericht.
- Jaren 80: Twee generaties volgen elkaar op, en het bedrijf neemt een groot deel van de taken van het Handelsregister van Brussel over.
- 2012: Michel Goda (de kleinzoon van Joseph en zoon van Juliette) gaat met pensioen en draagt het bedrijf over.
Vandaag blijven we de nr. 1 in administratieve diensten in België en marktleider in publicaties in het Belgisch Staatsblad.
Onze kennis van het juridische kader en de regelgeving rondom het bedrijfsleven kent geen geheimen. In meer dan 45 jaar hebben we meer dan 20.000 bedrijven geholpen bij het oprichten of wijzigen van hun statuten, publicaties in het Belgisch Staatsblad en registraties of wijzigingen in de Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO).
Wij worden regelmatig geconsulteerd door advocatenkantoren en accountants. Bij gebrek aan tijd of praktijkervaring doen deze juridische en financiële professionals regelmatig een beroep op onze diensten voor publicaties in het Belgisch Staatsblad, zoals benoemingen, ontslagen of verhuizingen van zetels, enzovoort.
Ontmoet ons team
Arnaud Trejbiez (FR - EN - NL - ES)
Arnaud is opgegroeid met administratieve formaliteiten. Hij begon zijn carrière als verantwoordelijke van het ondernemingsloket bij de Kamer van Koophandel. Als geboren ondernemer startte hij in 2007 een mobiel ondernemingsloket en werd in 2013 de trotse eigenaar van J. Jordens.
Tot uw dienst
- Beheerder (administratief en financieel beheer van het bedrijf)
- Oprichting van bedrijven via notaris, statutenwijzigingen
Serge Solau (FR - NL - EN)
Serge bracht 25 jaar door in de jazzmuziek als producer en manager. In 2013 besloot hij een nieuwe richting in te slaan en ging hij aan de slag bij zijn beste vriend. Tot op heden heeft hij er (bijna) geen spijt van.
Tot uw dienst
- Klantbeheerder
- Verantwoordelijke businesscenter
- Publicaties in het Belgisch Staatsblad
- Inschrijvingen / wijzigingen in de KBO
Contact: serge@kreanove.be
Marion de Crombrugghe (FR - NL)
Marion, opgeleid als kinesitherapeut, heeft het grootste deel van haar carrière in notariskantoren gewerkt. Hier kruiste ze het pad van Arnaud, en in 2013 voegde ze zich zonder aarzeling bij Jordens.
Tot uw dienst
- Klantbeheerder (oprichting van vennootschappen onderhands of vzw’s en aanpassing van hun statuten aan het WVV)
- Publicaties in het Belgisch Staatsblad
- Inschrijvingen / wijzigingen in de KBO
- UBO-register
Contact: mc@kreanove.be
Jeff Ribas (FR - EN)
Jeff is muzikant, songwriter, producer en arrangeur. Hij sloot zich in 2013 aan bij ons team, in deeltijd. Hoewel hij beweert dat hij de rest van zijn tijd aan muziek besteedt, draagt hij altijd oordoppen.
Tot uw dienst
- Beheer van de businesscenter-post
- Registratie van huurovereenkomsten
- BTW-aansluiting of wijzigingen
- Verantwoordelijk voor externe formaliteiten (ministeries, rechtbanken, ambassades, …)
Contact: jeff@kreanove.be
Aurore Trejbiez (FR - EN)
Aurore kwam in 2020 als studente bij ons team en werkt sinds 2023 fulltime. Met haar diploma als opleider in alfabetisering traint ze nu het team en informeert ze klanten over de vele uitdagingen van “statutenaanpassing aan het WVV” en bedrijfsoprichting.
Tot uw dienst
- Klantbeheerder
- Oprichting van bedrijven via notaris
- Statutenwijzigingen
Contact: aurore@kreanove.be
Sasha Solau (NL - FR - EN)
Sasha is studente in het 2e Masterjaar aan de Solvay Business School (VUB). Ze heeft zich in 2021 bij ons team aangesloten. Gezien haar uitstekende kennis van management noemen we haar “de CEO”.
Tot uw dienst
- Klantbeheerder
- Verantwoordelijke wettelijke verplichtingen businesscenter
- UBO-register
Contact: sasha@kreanove.be